luni, 2 martie 2009

Din nou

Vacanta improvizata s-a sfarsit..am revenit la scoala....si e...oke....
Spuneam postul trecut ca muream dupa o tigara d foi si o cafea cu lapte in teahouse...mi-am indeplinit ieri visul...and it was soooo good...raceala s-a cam dus,mai tusesc,mai alea alea da trece...noaptea-i mai greu ca nu reusesc sa dorm....da nu-i nimic k ma cert cu serban la telefon si trece...
In rest..lumea-si bate capu cu CAE-u...eu nu...l-am amanat p sesiunea de iarna...profi noi la scoala...blablabla
Funny thing...m-a sunat azi tata sa ma cheme miercuri in autograf k cica e cv concert unplugged si canta un prieten de-al lui....that should be interesting...
I feel childish again, I'm laughing again, dap...totul reintra in normal....

ps:Vreau motivari!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu