joi, 26 februarie 2009

Vacanta neplanificata

M-am imbolnavit si stau in pat...eu personal nu ma simt deloc bolnava dar doctorita si parintii ma vad foarte bolnava...asa ca stau in pat, ma uit la stargate, citesc , ingurgitez medicamente si beau cola...tigarile sunt off limits, un singur fum si îmi tusesc plamanii afara si amigdalele se umfla d numa...all the joy...
Anyway...e bine sau nu sa fii superstiţios...eu am zis k is pentru ca fara sa vreau am un ghinion teribil din data de 20...mi s-a furat telefonul, got grounded , got busted by the parents at my bf's place, got grounded...again....had to go through the meeting the parents night...si acum sunt bolnavă, blocată în casa...fără sa pot fuma sau sa beau...momentan as da orice pentru o cafea buna buna cu lapte si o tigara de foi în teahouse...dar multumesc cu realitatea ,pat comod, suc mult, calc in braţe, carti landemana ,si credit la telefon...
Apropo mi-am recuperat numarul vechi...dar nu mai am numerele de telefon la nimeni so...call me k sa va memorez nru...sau dati mesaj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu